۱۳۹۳ شهریور ۱۰, دوشنبه

تنهایی


شاید این تنهایی بهتر باشد کمی آرامتر ، با دلم مهربانتر گرچه محبت نیست ، اما دلم از غم ها دورتر.. شاید کمی چشمهایم را باز کنم محبت را هم ببینم و آن را لمس کنم! نه به دنبال درمان برای دردهایم ، نه زخمی است که عذاب دهد این دل تنهایم... شاید این تنهایی بهتر باشد... در عالم خود هستم و با سکوت همنشین! اینجا دلم هیچ حرفی ندارد و ادامه زندگی چند نقطه چین! گهگاهی شاید یک قطره اشک به جرم تنهایی ، و من میخواهم حبس ابد باشم در این زندان بی کسی حالم خیلی خوب است ، لبخند هم در برنامه زندگی ام است .... لذت می برم از پرواز پرنده ها ، اگر خزان زودتر بیاید ، از آمدن باران ها... به دور از هیاهوی قلب ها ، دلتنگی و غصه آدمها ... شاید این تنهایی بهتر باشد ، نه اینکه یکی بیاید و حالم از گذشته ها بدتر باشد... آهنگ غمگینی است ، اما دلنشین ، درگیر با سکوتم ، ای تنهایی بیا در کنارم بنشین...




هیچ نظری موجود نیست: