۱۳۹۲ آبان ۲۷, دوشنبه

بعد از یک سال واندی دوباره به دنیای بلاګ آمدم

     دوستان بعد از یک سال واندی شد که از دنیای وبلاګ و وبلاګ نویسی دور بودمږ این امر مرا بسیار از مسایل روز دور ساخته بود ګویا اینکه از خودم بیګانه شده بودمږ بهر روی این روزهای وارد دنیای قدیمی ام شدم، دنیای که سالهای با آن زندګی نمودم ولی این روزګار آن را ازم ګرفتږ شاید در این مدت از دیر باز شاهد این ګفت و ګو های جدیدی شدم و وارد دنیای جدیدی که با عدم در ارتباط بودم، دنیای که از ‍پوچی وبیهودګی چیزی خبری نبودږ بهر حال این بار آمدم ، امدم تا در مدتی باشم و آنچه در ذهنم دارم در این صفحه ای با نام نه چندان شناخته ، با شما در میان بګذارمږ
ګر چند نوشته  هایم
آن چنان مطالب جدید و با ادبیات بسیار وسیع نیست . می کوشم این بار تا مطالبم را به اندازه ای توانم علمی وفرهنګی باشدږ
بهر روی ا ین بار می کوشم تا با وبلاګم باشم و بی نویسم ږ

هیچ نظری موجود نیست: